پیشنهاد یه راه حل ساده برای حل مشکل خود...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مشاور خود باشیم! و آدرس 44401234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 1284
تعداد مطالب : 1
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مشاور خود باشیم!
پیشنهاد یه راحل ساده برای حل مشکل خود بدون نیاز به مشاور
شنبه 31 فروردين 1398برچسب:, :: 10:45 ::  نويسنده : حمیده       

همین که شما تصمیم گرفتی رفتارتو تغییرش بدی کلی جلو افتادی

 

من اینجا به شما یه راه حلی پیشنهاد میکنم که این کارتو خیلی ساده می کنه...

 

راه حلی بسیار ساده که

 من این راه و رفتم وجولب گرفتم به شما هم پیشنهاد می کنم حتما امتحانش کنید

 

حالا می رسیم به اصل مطلب

و راه حل که میگفتم اینه

 

تعلیم حساسیت به معنا

این راه حل 5 سوال داره که شما باید این 5سوال رو جواب بدی

طرح این سوال ها وجواب دادن به انها حساسیت شما رابه معنای زندگی و شرایط اون وتوانمندی های خودتون افزایش می ده..و این به نوبه خودش موجب میشه که شما بهترین و مناسب ترین راه حل حل مشکلتون را پیدا کنید...

واین 5سوال از این قراره....

 

1*مشکل من چیست؟

 

شما برای پاسخ به این سوال باید به طور کامل مشکلتو تعریف کنی....

********

2*وسعت ازادی عمل من برای مقابله با ان مشکل چه قدر است؟ایا من فرصت ان را دارم؟

 

در اینجا شما باید راه حل هایی که باعث مقابله با مشکلتون میشه رو بگین .هر راه حلی که میتونه شما رو از این وضعیت دور کنه رو بگین ...یادتون باشه هر راه حلی ....حتی اگه غیر ممکن به نظر برسه!

 

***************************

3*انتخاب ها برای عمل کردن کدام است ؟ایا من به انها دسترسی دارم؟

 

حالا اینجا شما باید برگردیید به جواب سوال قبلی .....واون راه حل هایی که با شرایط شما هماهنگهو شما به اونه دسزسی دارین وانتخاب کنید.....

****************

4*کدام انتخاب بیشترین معنا را دارد؟یا کدام انتخاب منادارتر است؟

 

باز هم برگردید به جوابهای سوال قبل و از میون اون راه حل ها یکی رو انتخاب کنید...اونی رو اتنخاب کنید که با شرایط شما هماهنگ باشه ....شما به اون دسترسی دارین....وفرصت انجام اون دارین ....

**********************

5*ایا این انتخابی است که من می خواهم به ان تحقق بخشم؟

 

 

شما در حال حاضر بهترین راه حل ممکن  برای حل مشکلتون رو در دست دارین...فقط کافیه همت کنیین واون راه حل رو تو زندگی تون عملی کنید...

 

**********************

از همین حالا شروع کن

در مدت زمان کوتاهی متوجه میشین که هیچ مشکلی نیست که شما نتونین اون حل کنید..

************************

 

یادتون نره که نظربدین.....

و لبخند رو فراموش نکنید.....

منبع راه حل پیشنهادشده

(نظریه های مشاوره و روان درمانی)

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: